torsdag 21 augusti 2008

Gardintango o annat bus

Uppdatering från dag nr 3 (om första kvällen är inräknad) Så på sätt o vis är det väl dag 2. Det känns som att det går framåt. Vinnie morrar fortfarande åt Buffe nä han blir för närgången, men det känn som att de kan ligga rätt nära utan att det spelar någon roll. Vi vaknade av att båda katterna låg hos oss i sängen. *myys*, får se hur det går imorrn. Kul att det bara känns bättre o bättre, vi är mkt hoppfulla.


Första "slicken" på bakbenen från Buffe, måttligt populärt från Vinnie (se filmer längst ner i inlägget)


Men det var skönt o ligga här så länge det varade

Här i toppen ka njag ligga o spana, men den där stora kom o viftade på mig, då lyfte matte ner mig för att jag inte skulle trilla.
Liten och stor
Skicka några rostmackor till mig är du bussig!
Jag kan berätta att det finns fiskmåsar därute, och ser du det där slottet, där bor kungen.
Om jag petar lite under stolen då?
Vad gör du bakom gardinen?
Sömntuta!

Godmorning Miss Sunshine !


Får bli länkar till filmerna denna gång:
Några blandade filmer från dagen, några försök till lek

Inga kommentarer: