tisdag 19 augusti 2008

Andra dagen med Buffe & Vinnie

Nu är det lilla damen som morrar mest om Buffe blir för närgången. Buffe låter mest som en liten fågel o har helt slagit om och verkar mest vilja busa och ha kontakt. Han låter som en liten kvittrande fågel brrp, brrrp från att ha varit den som morrat mest stundvis under natten. Så kan det gå, men jag har stora förhoppningar att det kommer gå bra. De verkar båda väldigt nyfikna på varandra. Så de behöver nog bara lite tid. Nu har lilltjejen också börjat äta lite mat.



Tötnosen
Gosstund hos matte



Klappa magen!


Fina blå ögon - som man kan drunkna i
Jag tror ja smäller av så mysigt det här var

Jag vågar inte riktigt dela ännu


Glöm det, du e för stor o läskig
Jag kommer, jag kommer och vill vara med o leka
Om jag smyger kanske jag inte är lika läskig
Tittut! (jag lovar de var söta vid det här tillfället)
Jag är en smygare tänker Buffe, lillskruttan har ännu ingen aning

Jag vill så gärna vara med, snåljåp!
Buffe, redo att anfalla vippan (men gjorde det inte, bara närmade sig, men ack fortf. morr)
Uäääh, storklump!

En liten tuffla



Såhär såg det då ut på morgonkvisten

Varför vill hon inte leka med mig? Jag är snäll jag lovar.
Hej, jag är busig!

Ibland kan de där med två ben behöva lite assistans vid tangentbordet, det är jag bra på att ge

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad underbart söt hon är! Jag är säker att att katterna komma funka jättebra ihop :-) Jag harlagt ut foton på mina på facebook nu, såg du det? ;-P Kram