torsdag 12 juni 2008

2:a dagen hemma (e.g Måndag 9/6)

2:a dagen hemma är full med bus, gos och ännu mera lek. Känns som killen börjar göra sig hemmastadd med oss och lägenheten.
Sovdags! (vänta bara tills jag vaknar om en stund och ni har somnat då blir det b**, hehe)

Ska du aldrig sluta med den där kameran så man får sova nån gång?
Opp och ner ner och opp grisen gal i granens topp och vår katt han tror att myssan är en hatt. (sång "Emil i Lönneberga"

Gosegris
Viiippidihoo!

Om jag smyger såhär som en tiger, då kan nog inte vippan se mig!

Här ligger jag o e fin

Tjena, "tass-up"?

Jag och "discovippan"


Ett litet matvrak =P


Husse och matte tycker jag e en snygging
Favoriten "Catch the mouse"

Här ligger jag toppenbra

Är det du nu igen?

Bus med olika favoritmöss =)


En mus om dan, håller doktorn i stan. eller hur var det nu? ; )

Börjar dagen med först gos o sen musjakt

Inga kommentarer: