torsdag 26 juni 2008

Lite bilder från veckan

Hejje, nu är det dags för uppdatering av bloggen
Det har hänt lite spännande saker under senaste två veckorna. Jag har varit ute lite mer i sele, upptäckt nya sovplatser och husse och matte har plockat fram en ny leksak. Jag e inte heller en katt med klaustrofobi, gillar snarare trånga utrymmen alltifrån hyllor till garderober går bra ; )

Sötnos- buffnos =)

Myys

Åhh, jag fick den!

Ta den, ta den!

Ibland dyker det upp nya spännande leksaker som inte funnits förut

Vad var vitsen o klämma mig in härå?

Matte och husse säger att jag e för liten för Gudfadern, jag tycker jag e stoor juh!

Jag bara älskar tecknat, kollade nästan på hela Nalle puh när det var Disneydags




Åh, det är något där borta!


Varför är du där, när jag e här?


Ute på promenad igen

Inga kommentarer: