söndag 29 juni 2008

Myshelg och bara matte o jag i helgen

I helgen har matte och jag haft en riktig myshelg aldelles för oss själva, husse har nämligen varit i Madrid o kommer inte hem förrän söndag kväll.
Jag jagade några små gubbar som hoppade i gräset, attans vad de var snabba ;)
Men matte har du inte blixtrat klart med den där kameran snart, jag behöver hjälp o fånga småkryp!

Jag hjälpte matte med tvätten, kunde hon inte ha förvarnat att det smakar lurv!

Albert o jag är kompisar som ni kanske minns från tidigare inlägg, puss puss!

Kolla svansen pappa Joey, den börjar bli alldeles fluffig!

Nu ligger jag nästan som en utställninggskatt
Åh, det är seegt idag såhär en söndag eftermiddag

Jag är en riktig gosebuff säger matte

Ragdoll influenserna hänger kvar eller ska vi MCO sova såhär också?

Åhh, vad det här e skönt! *snark*

1 kommentar:

Ing-Marie. sa...

Hej Sandra!
Nu har jag läst hela Buffes blogg :-)En fantastiskt fin "liten" kille.
Så kul att prata med dig igår, och du såg mitt mail?
Klart jag kommer ihåg dig.
Kram Ing-Marie.