onsdag 11 juni 2008

Ruffle´s Beautiful Day

Matte brukar hänga på Svenska katters forum och där har flera katter fått sin egen blogg så inspirerad av dessa tyckte matte inte jag skulle vara sämre utan skaffade en egen blogg åt mig också. Så att ni ska få möjlighet att följa mina framsteg och upptåg.


Stamnamn: Ruffle´s Beautiful Day
Kallas till vardags: Buffe
Född: 26 Februari 2008
Ras: Maine Coon
Färg: Blåsilvertabby (as 22)
Vikt idag: 3,1 kg (11/6 08, ca )
Mor: Mac Moni´s Nina Ricci
Far: Castle Rocks Rythm Divine (Danmark)
Syskon: Vi var 5 st i kullen jag, Elevation ds 22 (m), Grace f 22 (f), Pride n 22 (m) och Mysterious ways as 22 (m)


CH DK* Castle Rocks Rythm Divine (Buffes pappa)

CH S* Mac Moni´s Nina Ricci (Buffes mamma)

Jag flyttade in hos Sandra och Tobias den 8/6 så vi håller fortfarande på att lära känna varandra. Mer om vem jag är kommer när husse och matte lärt känna mina små egenheter =)

Tack Ingrid och Nisse på Ruffle´s för denna ljuvliga skatt.


Inga kommentarer: