måndag 13 april 2009

nu är det inte långt kvar alls.....


tills vår husse är hemma hos oss, det är nog frågan om minutrar ;)
Det är tur ibland att man inte riktigt vet vad de pysslar med när de är så långt borta o ska åka flyget hem vi fick följande sms i lördags.


"Trots åskstormar, 30 sekundmeter, borttappat pass, trasiga plan, misslyckade landningar, ombokade rutter, och kinkig tull; har jag på något sätt tagit mig hem."

Ja det var tur att allt gick bra, det lät ju som ett rent äventyr att bara ta sig hem.
Då Tobias bokade om flyget som egentligen skulle kommit hem den 20:e april var det redan inplanerat att vi skulle åka med matte o fira hennes morfar som fyllde 80 år, så vi träffas först idag då han firat påsk hos sina föräldrar.

Vi får se om han tycker att vi katter har vuxit mycket.

Rapport kommer senare....

5 kommentarer:

Ing-Marie. sa...

Är så himla glad för er skull att husse äntligen är hemma :-)
Fast mest för din skull Sandra.
Du är himla strong tycker jag.
JätteKramar till er ALLA fyra.
Ing-Marie.

Unknown sa...

Verkligen på tiden att husse kommer hem och skämmer bort er. Hoppas han tagit med sig MASSOR av godis. *tass*

Flippi sa...

Flippi sööta katter

Tre katter sa...

Tjohooo o o o vad roligt!!! Då blir det gos-party antar vi!! Mysigt!!! :)

Tillemora´s sa...

Halloj!
Kul att du hittade mig för då hittade jag ju dig!!! =)
Tack för hjälpen!! Jag är inte så haj på datorer men jag lär mig eftersom *haha*
Vill byta typsnitt också men det fanns inte så många att välja emellan, vill ha samma som Balunsen....
Hursomhelst så har du verkligen tagit fina bilder på dina pälsklingar!!!!
Kul med en till blogg att följa med vackra katter och foton!

Kram Maria