onsdag 8 april 2009

Hur man myser som bäst tillsammans

Det finns stunder då hjärtat fylls av så mycket värme o kärlek, o som nästan är magiska för de är så fina detta var en sådan stund när jag fick syn på Buffe och Vinnie som ligger tillsammans på tröskeln till köket o Vinnie har somnat på Buffes goa tassar. åhh!
Lite småbusig på sängen, busar med täcket


Missa inte:
Vackra, vackra Vinniegumman


Jaha, jag hänger väl här på bordskanten o ser gosig ut tills hon fattar vinken

*gäsp*

Sen tog Buffe ett skutt upp för o gosa med matte när hon sitter o läser

o efter en stund har Buffsingen somnat mot mattes arm
*kan hjärtat klappa annat än varmt*!

Solar sig lite i sovrummet

Det luktar vår ute! O det är massa pippifåglar därute!

Tokmisse! "Om jag gömmer mig såhär bakom stolen syns jag väl inte?"

6 kommentarer:

Unknown sa...

*kurr*

brollekatts sa...

Så fina!

Glad Påsk till er från brollekattfamiljen

Carina sa...

Vad söta de är. Glad Påsk önskar Sol & Måne

Ligans Talesman sa...

Glad Påsk ! Inkan och Ligan

Molly och Grabbarna sa...

Jättehärliga bilder! :-)

Glad Påsk! önskar Molly & Grabbarna
med matte Karin

Puma sa...

Åh, vad gulligt ni sover tillsammans. Önskar jag kunde sova så nära gamle Sixten, men han tycker jag stör jämt och går sin väg.
Gosa på/Tass Puma