onsdag 8 april 2009

Besök av Buffes urmatte hade vi i måndags

I måndags hade vi den äran att ha Buffes urmatte Ingrid på besök och det är alltid lika mysigt o härligt o träffas. Tiden rinner fort iväg efter mycket kattprat, prat om annat o därtill massa lek o gos med kissarna. Tack igen för en mycket trevlig kväll!
Söta du som gav katterna varsitt påskägg, det var väldigt intressant att undersöka tyckte kissarna, o som vi redan märkte på kvällen finns det en riktig liten "godismissa" i familjen *fniss*.

Buffe går direkt på leksakerna, Vinnie föredrar godiset i första hand ;)

Råttan e inte riktigt dö än bäst o peta lite pån´!
Ligg still, så jag kan fånga dig!

Finns det nå godis kvar när lilltjejen varit framme tro?

2 kommentarer:

Tre katter sa...

Haha! Du och jag Vinnie! Först godis - sen lek! :)

//Texas

Unknown sa...

Vilken snäll urmatte som kommer med ägg till er. Husse säger att jag får lägga mina egna om jag vill ha några. *fnys*