torsdag 23 april 2009

Bokat tid för Buffes årliga vaccinering

Nu har jag ringt och bokat tid för Buffes årliga vaccination, så att han hinner få den i god tid innan Linköpings utställning, han fick senaste vaccinationen 21 maj förra året så det är lagom nu. Vi tänkte prova gå till Therese Höijer som så många pratar varmt om. Så den 4 maj 13.20 ska vi till Kungsholmens veterinärklinik. Skönt att hon hade mottagning så nära också då behöver vi inte åka så långt.

Vasaru matte ska nån sticka en spruta i mig? Va läskigt!

7 kommentarer:

mooch sa...

Sprutor är läskigt det. Men det kommer att gå kanon Buffisen! Den här måste man ju ha så man inte blir sjuk! Och jag kan garantera att mamsen bjuder på något mums när du kommer hem! =)

Unknown sa...

Usch! Jag ska själv få besöka sticktanten snart. Jag vet att det är för mitt eget bästa, men kan dom liksom inte sticka husse också?

Tre katter sa...

Söt-Buffe! Det kommer knappt kännas, gubben!
Vi har 3 minuter gångväg till våran närmaste djurklinik så det är nästan oförskämt bra..

Hälsa Vinnie!!
//grabbarna grus

Urmatte sa...

Du är ju cool som en filbunke ju!
Första sprutan du fick sa du inte ett pip så de så.
Men du kan ju pipa till lite så matte tycker riktigt synd om dig......då får du nog mer gott-och-smask :-)

Kram
Urmatte

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Buffe o Vinnie sa...

Ja just det o nu minns matte också att jag inte lät mig skrämmas av schäfern som skällde högt i väntrummet vid den andra vaccinationen? utan var just en riktig cooling som satt snällt o väntade på min tur.

Ska bli kul o ses igen i Linköping
nosgos till dig urmatte

Wikki sa...

Tävla om kattspel på min blogg! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8972159
TassKram Wikki