onsdag 29 april 2009

Badkoll!

Nu är det dags för Vinnie att bada om en liten stund, passar på att skriva ett blogginlägg innan matte och hon hoppar ner i badet. Det fick bli bad tre dagar innan utställning den här gången då det är valborgsmässoafton imorrn och matte och husse har andra planer än att bada katt. Bl.a ska de ta en tur på skansen o kanske spana in en och annan lokatt (men de får nog inte ta med den hem, hur fina de än är!)

Ska bli kul med utställning, vi ser fram emot det. Kul också att Vinnies syster Tottsie ska dit.
Men matte, bada!? Jag som ligger här o har det så gosigt
Gäsp, jag måste ju demonstrera lite!
Matte & husses finaste tjej!


Okej då jag kommer väl..men det var så mycket roligare o ligga här.
O kanske vi plockar några extra poäng om pälsen är skinande och luktar nybadat!
Annars vet vi ju att jag är finaste donnan i världen,
så mkt finare kan jag nog inte bli av ett bad! hmmpf! ;)


Vi får se om det blir några badbilder eller inte idag. Annars blir det säkert från utställningen på lördag.
Måste springa nu har matte kokat över inpackningen som vanligt, men det brukar ju gå bra ändå!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Usch för bad. *fnys* Stackars dig som måste stå ut med sån otäck behandling. Det är bäst att du får ordentligt med gos och godis efteråt.

mooch sa...

Härligt med bad Vinnie. Du brukar ju bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin!! Ses på lördag!