måndag 17 november 2008

Fota julbilder

är enklare sagt en gjort.... glittret prasslar, tomteluvan åker bara av. O kattkompisen hoppar in på fel ställe o skymmer den som ska va i fokus.....+ att det egentligen är alldeles på tok för mörkt när man kommer hem från jobbet. Men en sak ska ni veta när jag för ett ögonblick får tomteluvan på plats på Vinnie ser det nästan ut som hon har lite tomteskägg då hon har gräddvit man.....himla söttt ska fölröska dela med mig av den synen *fniss*

Men kul har vi o söta är missarna....O bra bilder ska det nog kunna bli så småningom om när katterna förstår hur jag föreställt mig bilden *fniss*... Men vi får nog ge upp tävlingen på TMC (The Maine club) för vi hinner nog inte bli färdiga.

Var ju inte precis såhär jag hade föreställt mig bilderna - men kan dela med mig av mina ljuvliga sömntute-tomtar =)


"Nu blev de kväller" (sagt med rumpnisseröst) =P

Vasaru om att jag skulle sträcka ut mig lite mer?
O vad var det för pryttlar du villa ha med?
En söööt "nisse"


Man är väl inte ragdoll för inte - ligga på rygg är ända sättet o hålle myssen kvar!



en liten tomtemissa - som blundar hon med

Vi återkommer med fler försök .... *fniss*

1 kommentar:

mooch sa...

Såååååå söta dina tomtenissar blev. Bästa fotot helt klart på Buffe med luvan nere. Ser ju helt klart ut som "Oncle Sam; I Want You" fast kanske Buffe säger;

"I Want You For Christmas"

*tihi*