lördag 25 juli 2009

Vinnie min allra vackraste pinsessa!

Bestämde mig för att satsa på att ta Vinnies cert på City Cat Club så jag anmälde även til lsöndagen. För förhoppningsvis har jag råd att kunna åka till Norge i höst o ta om enl planerna sista certet inför IP och första certet till nästa klass där.

Vinnie blir nämligen stoppad i Sverige snart (vi har bara två cert kvar)

Visst är hon vacker min prinsessa o i full pälsblom just nu

Nu kommer Marianne snart o hämtar upp oss alla tre (husse är ute o seglar) så det blir jag o katterna i början (vi ska ju vara kattvakt i tio dagar) Men först ska vi tillbringa helgen tillsammans med Marianne o gänget så vi hinner bekanta oss lite med huset o Mille o Zammys vanor. Ska bli såå spännande o mysigt.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Men hjälp! När vi såg rubriken trodde vi ju att missen blivit sjuk ju. Kom inte och skräms på det det där sättet. *fräser*

Säveligan sa...

Hon är ju så jätte vacker din prinsessa :-)

Ing-Marie. sa...

Hon är verkligen en PRINSESSA :-)
Jag stjäl bilderna Sandra, du har ju sagt jag får ta.
Ha det nu jätteskönt hemma hos Marianne och pojkarna.
Kram Ing-Marie.

Tre katter sa...

Lycka till med de nya kompisarna, prinsess-Vinnie!!
Nospussar från oss alla tre!!

Pälsklingarna sa...

Vad spännande för er att få bo tillsammans med två pojkar, hoppas att ni kommer få det mysigt och att ni blir vänner fort :)
Vinnie är verkligen jättevacker <3

Inkan och Ligan sa...

Hon är jättefin ! :-)