lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag hälsningar från oss

Det är alla hjärtans dag och matte fick underbart vackra rosor som vi katter också uppskattade att undersöka lite. Vill önska er alla en trevlig och mysig alla hjärtans dag. Ta hand om varandra.


Tack för de underbara blommorna hjärtat! Vi önskar du vore här.
Speciellt till husse från Buffe



En liten puss på örat!
Speciellt till husse från Vinnie



Mattes överraskning till husse kommer inte finnas här i bloggen,
men nospuss från oss katter och puss från henne till dig Tobias.
Vi saknar dig allihop här hemma!

Tass o kram till alla bloggbesökare

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh, fick ni också dela på mattes blommor? Vilka lyckans katter. Fast jag tror inte man ska äta blommorna. Husse säger det är farligt för oss. Fast å andra sidan säger han också att han får "hjärnsläpp" ibland, men jag har då inte hittat den. *tass*

brollekatts sa...

En stor alla hjärtans dag hälsningar till er!!!! Härliga bilder! och ljuvligt röd ros.
// kramar från brollekattfamiljen

Anonym sa...

Många, många röda hjärtan från oss alla till er alla!

Tass och Kram
Urmatte & Urhusse
Urlillhussarna
Buffemamma & Buffepappa
Alla gamla Buffekompisarna

Tre katter sa...

Åh vilka vackra roser du fick, Sandra!
Och katterna verkar inte ha gjort annat än visa upp rosor!

//Tre katter

MiaL sa...

Tack för inlägget på min blogg. Jag lägger upp er blogg som länk jag också!
Tass tass