torsdag 1 oktober 2009

Idag kom bekräftelsen till Ostfoldskatten

Så jippi vi har kommit med på utställningen - spännande med Norgeresa och allt.
Det börjar närma sig, utställningsdagarna är 17 och 18 oktober om jag inte minns alldeles galet.
Kom på att jag nog aldrig visade några bilder från senaste uställningen med Vinnie från CCC:s där hon blev NOM båda dagarna. Så bjuder på dem nu istället.
Lilla pussgumman, o det är inte ens matte som håller henne
Vilken ska jag välja? Finns det godis i nån tro?






Håll tummarna för oss i Norge !

6 kommentarer:

Ing-Marie. sa...

Som vanligt såååå vacker :-)
Ni vet att vi håller ALLA tummar och allt vi har för er i Norge.
Kramar från Mamma Dottie och oss andra på Värmdö.

mooch sa...

Härliga bilder från CCC. Och om jag inte missminner mig så är det min tumme som får en puss på översta bilden =) Sötgumman!

Så klart vi håller alla tummar och tassar för att det går bra i Norge!

Tillemora´s sa...

Mmmmm hon ser ut att ha en underbart mjuk krage på bilderna sötfian!!
Vi håller redan tummarna för er i Norge!
Kram Maria & co

Tre katter sa...

Man börjar redan bli lite nervös.. :)
Tur att man inte kommer vara ensam där :)

Kram från Tre katter och matte!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på lilla Vinniegumman! Så otroligt söt hon är!!

Så spännande att åka till Norge! Vi håller såklart alla tummar och tassar för er när det är dags!

Kram från oss

Buffe o Vinnie sa...

Ing-marie: Tack det borde ju inte kunna gå annat än bra när urmatte och mamma hejjar på. Vi lovar o rapportera hur det går.

mooch: Mycket riktigt är det din tumme som Vinnie pussar på *fniss*

Tillemora: O kragen har vuxit ännu mer nu när det börjar bli höst så hon börjar bli en riktig fluff.

Tre katter: Ska bli så kul att du också kommer till samma utställning. :) Skulle du bara ha Hajen med dig eller har du Zeke också?

Molly och grabbarna: Tack så mycket!

O tack för alla tummar som hålls för oss i Norge. Ska bli spännande o ä lite pirrig.