tisdag 6 oktober 2009

Matte var kattungevakt åt Tamlin i helgen

Var hemma hos Inkan o ligan i lördags o höll Tamlin lite sällskap när hon var på utställning med Vitöra. Gud sikken myskille. Nu blev man ju riktigt kattungsugen igen. Bilder blev det såklart. Tack för att jag fick mysa några timmar med dina goa grabbar.


Gosa innan sussdags?


Övar på att se söt ut (eller grabben behöver inte ens öva, han gör det ju redan)

" Just hangin' here "



Vasaru, om jag lutar mig längre fram så trillar jag ner?
Trodde du ja! Jag är ju Maine coon. Född till o "hänga över kanten o slappa"

"Jag har en söt tunga också"




Tjohoo, leka, leka, leka!!


Gosa med mig, nu! *knorr*

Hur söt kan man bli i busartagen?!

7 kommentarer:

Tre katter sa...

Puss på dig goe Tamlin!!
Tur att våran matte bor lååångt bort från dig :)

//Tre katter

Catarina sa...

Oj oj vilka fina bilder du tagit på Tamlin :-) Vilken tur han hade som fick så bra kattvakter hela helgen :-)
Lycka till i Norge ja håller tummarna !!
Hälsningar CAtarina

Tillemora´s sa...

Jag tycker inte att han var särskilt söt...men däremot TUFF och SNYGG!!!
Kram Maria & CO

Inkan och Ligan sa...

Gosdproppen då.
Mycket tunga har han verkligen.
*ler*
Jättefina bilder Sandra.
TAck för hjälpen !

mooch sa...

Vilken sötis eeeehhhhh sorry, gosis han är! Och så tungan ute, lyckades jag också fånga ett par gånger =)

Härliga "häng-och-slappar"-bilder!!

simszanne sa...

Vad kul att få passa en sån liten sötnos :)

Wikki Bloggkatten sa...

Lycka till i Norge! Håller tassarna!
NosPuss Wikki
PS: Mer tävling: Du vill väl va me?!! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12517543