tisdag 24 februari 2009

Utställningar våren 2009

Nu har matte lagt in betalning som ska ske rätt datum till några utställnigar under våren. Dock missade hon att man skulle lägga in betalning 2 dgr i förväg minst för o kunna godkännas på en gång för senare datum, så vi får vara snabba inatt o lägga in betalning till Birkas utställning.

Följande är planerna om vi lyckas komma med:

SPEEDCAT: Lördag 2 maj har jag planerat att ställa ut Vinnie

Birka kattklubb: Söndag 17 maj har jag planerat ställa Vinnie (om jag inte får en impuls ikväll när jag ska betala o anmäler två katter i.a.f ;)
Linköpings kattklubbs: Lördag 23 maj har jag planerat ställa ut både Buffe och Vinnie

2 kommentarer:

Unknown sa...

Får väl jama ett lycka till då. Mjaaaou!

Anonym sa...

Kul, ska ni till Linköping, hört jamas om att jag kanske ska dit oxå. Då kanske vi ses