onsdag 10 juni 2009

En söndag full med kattbesök

I söndags åkte jag och Marianne till Mia som har Shantarams för att hälsa på henne och gosa med hennes kattungar i kullen hon har just nu. Tack för en jättemysig dag Mia. Såklart blev det bilder på de fem bustrollen.
Shantaram's Kittyhawk
Shantaram's Mirage
Shantaram's Spitfire
Shantaram's Starlifter
Shantaram's Skywarrior som stannar hos Mia
av mkt förståeliga skäl, vilken gullegos! Han var nog lite av min favvo också i kullen.
Shantaram's Seawolf

Några bonusbilder på kattungarna



Det blev ett par bilder på Mias större grabbar också
Chili som närmar sig 10 mån om jag inte minns fel
(Isaros Lynx Red Hot Chili Pepper)


Shanti som är kung i rastgården (Isaros Lynx Shantaram)

EFTERMIDDAGEN HOS MILLE & ZAMMY
Efter kattungegos hos Mia som har Shantarams följde jag med Marianne hem o myste lite med hennes grabbar Zammy och Mille i trädgården o vi käkade lite lunch/middag en supergod avokadosallad med räkor.
Vackra Zammy (Angel Spirits Flarion)
O maffiga Mille (Big Silvers One in a Million)
PS. Det är lite så att man blir sugen på att kanske ha en rödtott själv nån gång efter att ha träffat båede Chili o Zammy. Ja vi får väl se den dagen. Jag är ju väldigt svag för bruntabby också. Elelr ja finsn väl ingen färg som jag egentligen ogillar allt beror egentligen på kattens uttryck......

2 kommentarer:

mooch sa...

Åh vilka härliga bilder. Och du lyckades fånga mamsens rödtott så han verkligen ser ut som värsta lejonkungen!

Det var en trevlig söndag!

Tre katter sa...

Håller med om att det var en riktigt fin bild på Zammy! :)
De andra också såklart!