tisdag 22 december 2009

Årets julkort - en prövning i sig ! ;)

Att tro att det skulle gå att få en bra julbild på båda var svårt,
luvan var alldeles för intressant o peta på!

Vår egen lilla tomtenissa - med tomteskägg o allt *fniss*
Dock lite mörkt o fota på kvällen tyvärr.

Wohoo, snören, vasadu va de till för att luvan inte skulle åka av?


Ninja tomten !

SNÖREN, en riktig Buffefetisch! Han hjälpte mer än gärna o
"slå in presenter senare ikväll också"
Åh Tomteluvan den var allt på tok för stor!


Vad, ligga still ! De är jag allt för ung för! ;)

Husse! Släpp ner mig! Det här är ju fånigt!

Tomtegumman igen, hon är såå snäll inte ett försök o ta av sig luvan, hon bara låg där o posade, synd det var så mörkt, var jättesvårt o fota.

Tomtenissen!

Finns det mer snören! Jag kan ligga still två sekunder,
men bara två! Tomteluva, är det där ett nystan i luvan! Går den att bita i? Eller peta på?





Jaha, jag posar väl en stund då! Om du slår lite roligare med den där fjädervippan!



Slutgiltiga kortet blev bilden nedan.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
önskar vi er alla!



8 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina bilder. Hoppas missarna fick lite ersättning för att dom ställde upp som modeller. Vet själv hur det känns när husse envisas med att sätta på mig tomteluvan. *mutter*

mooch sa...

Jag förstår dig helt och fullt. Fullständigt omöjligt att fota med luva på och en massa roliga kulor att peta på!! Men, jag tycker du lyckades riktigt bra! Och Vinnie, hur söt är hon inte!

God jul till er alla från oss alla!!

Wikki sa...

God Jul till er alla önskar Wikki och Nova!
TassKram och NosPuss!

Dui och Deco sa...

Jättefina i era luvor och på bilderna även om inte matte tyckte det. Duktiga tycker vi att ni är, tror inte matte skulle få på oss luvor!Tasskram

Ligans Talesman sa...

Ligan önskar en God Jul och Gott Nytt År !
Kram

Anonym sa...

Jättesöta bilder! <3
God Jul!

önskar

Asterix, Lukas & Molly med matte Karin

Wikki Bloggkatten sa...

Gott Nytt År, kompisar!
TassKram Wikki & Nova

Tre katter sa...

Nu är det nog dags för ett nytt inlägg snart tror vi!! :) *väntar*