fredag 10 juli 2009

Älskade underbara Ludde - 16 år idag!

Världens goaste Ludde fyller hela 16 år idag, o fantastiskt nog mår han bra och har glädje av livet fastän han kanske inte är lika full i studs som när han var yngre o en del ålderstecken gjort sig kända- men leksinnet finns fortfarande i behåll o ibland får han sina ryck o slänger sig på rygg o rullar lyckligt över någon boll. O så länge han mår bra är vi lyckliga. Ludde bor hos mina föräldrar för er som inte vet, men jag har levt en stor del av mitt liv tillsammans med honom.
Har hört rykten att han skulle få köttbullar till middag av mina föräldrar då det är något av det bästa han vet. ;)

Världens lyckligaste stund -
glömmer aldrig ögonblicket när min mamma frågade vad han skulle heta.
Jag visste näligen inte att vi var på besök för att köpa hund, utan trodde vi bara hälsade på hos några.
Jag hade längtat sååå länge efter en hund. 8 år var jag när vi skaffade Ludde.
Tänk att han varit en jätteliten pys en gång.
Känns som så längesen, som om han alltid funnits.

Något äldre och på favoritängen
dit vi ganska ofta åker och går i skogen intill







Puss på mattes älsklingsgullgubbe -
en bild från när Ludde var här o hälsade på några dagar


Den nyast tagna bilden på Ludde från juni i år

Grattis älskade vän !

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hm, söt för att vara en skällis. Fast säg inte att jag jamade det...

Rufflan sa...

Åh, Grattis Luddegubben!!
Såå sött kort från när ni hämtade honom *hjärta*
Imorgon firar vi en 21 åring, fast den här är tvåbent....*lol*

Trevlig helg på er!
Tass och Kram
Ingrid